Uudistunut kirkko kutsuu Himangalla

Kasvonsa pesseessä Himangan kirkossa jatkuvat jumalanpalvelukset sunnuntaisin kymmeneltä. Kappelin uusi kanttori Kauko Perkkiö on uruissa ensimmäistä kertaa sunnuntaina 11. syyskuuta.

Aikuistyön saralla on suunnitteilla seurakuntaillat kerran kuussa. Ensimmäisen kerran kokoonnumme sunnuntaina 18.9. klo 19 seurakuntakodilla. 20 minuutin raamattuluennon jälkeen jakaannutaan pienryhmiin ja keskustellaan kahvin kera kuullusta. Lopuksi jaetaan yhdessä keskustelun löytöjä. Välissä on musiikkia ja virttä. Raamattuluennon aiheena on Roomalaiskirjeen 9. luku, joka käsittelee apostoli Paavalin opetusta Israelista jälkeen Kristuksen, varsin ajankohtaista.

Naisten oloillat jatkuvat kuukauden kolmantena maanantaina, samoin raamattu- ja rukouspiiri Pahkalassa sekä rukoushetki Hillilässä, jos innostusta on. Kirkollisista löytyvät tarkemmat ajankohdat.

Jorma Puhakka, Himangan kappalainen