Himangan kirkon käyttöönotto ensi sunnuntaina

Perusteellisen remontin läpikäyneen Himangan kirkon käyttöönotto toimitetaan Mikkelinpäivänä 2.10. klo 10 perhemessun yhteydessä. Liturgian ja käyttöönoton toimittaa lääninrovasti Rauli Junttila, saarnan pitää kappalainen Jorma Puhakka ja kanttorina on Veli Ainali. Perhemessun musiikissa avustaa kirkkokuoro, tekstejä lukevat rakennustoimikunnan jäsenet ja päiväkerholaiset laulavat. Messun jälkeen on seurakuntakodilla ruokailu ja käyttöönottojuhla.
Himangan kirkon jumalanpalvelukset lähetetään jatkossa myös nettiradiossa tällä Kalajoen seurakunnan kotisivulla, mahdollisesti jo 2.10. jos tekniikka saadaan toimimaan.