Naisten viikonloppu 7.-9.10. Kalajoen Kr. Opistolla:

Pe 7.10. Klo 17.45 Naisten viikonloppu alkaa Kalajoen Kr. Opistolla Tervetuloa löytämään –tilaisuudella, klo 19 Salla Seurujärvi trion konsertti kirkossa, klo 21.30 Minun sieluni janoaa Opistolla (kkro.fi).

La 8.10.Klo 9 Naisten viikonloppu jatkuu Kalajoen Kr. Opistolla Löytämisen riemua –tilaisuudella ja Kanava-työskentelyllä, klo 17 Jumala loi värit ja klo 19 Tuomasmessu kirkossa (kkro.fi).

Su 9.10.Klo 8.15 ja 9 Naisten viikonloppu jatkuu Kalajoen Kr. Opistolla Gospel-lattareilla, klo 10 Löytöretkellä armoon ja klo 12.45 Naisen parhaat matkaeväät (kkro.fi).