Nuorten ja nuorten aikuisten adventtileiri Kivirannassa

2.-4.12. aiheena "Kello käy". Leirimaksu 10€. Luvassa jouluista touhua, lauluja, hyvää ruokaa, Raamatun tutkimista ja tietysti mukavaa yhdessäoloa Joulun Ilosanoman äärellä!! Leiri toteutuu jos ilmoittautujia on vähintään 10. Ilmoittautuminen alkaa ma 7.11. ja päättyy ma 21.11. Ilmoittautumiset Kalajoen kirkkoherranvirastoon numeroon 08–464 0530 tai kalajoki.seurakunta@evl.fi. Lisätietoja antaa Hanne Konttila 044-7229009. Leiri järjestetään yhteistyössä Kalajoen Kristillisen Opiston kanssa.