Lähetystyön joulunaika

Kauneimpia joululauluja lauletaan lähetystyön hyväksi, tule hakemaan joulumieli itsellesi!
Vieraillaan rohkeasti tilaisuuksissa yli kappeliseurakuntarajojen. Internetissä osoitteessa  www.kauneimmatjoululaulut.fivoi äänestää suosikkilaulua, kuunnella Kauneimmat joululaulut –radiokanavaa ja etsiä laulutilaisuuksia.

Kalajoki
Joulumyyjäisetto 8.12. klo 18.30 seurakuntakodilla, leivonnaisten, laatikoiden ja käsitöiden lisäksi mahdollisuus kuulla musiikkia ”Jukeboxista”, lahjotuksia vastaanotetaan. Myyjäistalkoot 7. ja 8.12. seurakuntakodilla klo 10 lähtien.
Lähetys- ja diakoniapiirien joulujuhla (Päiväpakanat, Ystäväkerho) 15.12. klo 12 seurakuntakodilla

Rautio
KäsityökahvilaJuttutuvalla joka toinen keskiviikko klo 12-15 alkaen 23.11.

Himanka
Kirpputorike 23.11.-pe 25.11. klo 12-18 (ke 10-18) seurakuntakodin eteisaulassa, vapaaehtoinen maksu lähetystyölle, tarjolla kahvia
Joulumyyjäisetti 29.11. klo 18 seurakuntakodilla, mahdollisuus kuulla musiikkia ”Jukeboxista”

PYHÄKOULUTYÖ
Tallipyhäkoulu Rahjassa la 17.12. klo 15 Pirkko ja Mikko Rahjalla Uunimaantie 15.