Jokigospelia Merenojalla ja kirkossa

Mikko Goes to Heaven –yhtye konsertoi lauantai-iltana 4.2. Merenojan koululla Kalajoen seurakunnan järjestämässä Jokigospel-tapahtumassa. MGtH, eli Mikko Goes to Heaven, on lähes 15 vuoden ikäinen gospelyhtye. Etnorockia soittavan bändin solistina toimii Mikko Nikula. Konsertin jälkeen on vielä iltamessu Kalajoen kirkossa. Tapahtuma alkaa jo iltapäivällä rovastikunnallisella isostapaamisella aiheena Huippuisosenmalli haussa.

Tapahtuman ohjelma:

Jokigospel 4.2.2012