Uutiset - Kalajoen seurakunta

Himangan pappilasta ostotarjous

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 23.2.2012:

Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle Himangan pappilan myyntiä. Seurakunta on saanut pappilasta ostotarjouksen, jonka kirkkoneuvosto hyväksyi. Jos kirkkovaltuusto hyväksyy kaupan, menee se vielä kirkkohallituksen vahvistettavaksi.

Teija Orjala valittiin vs. kanttoriksi Kalajoelle 8.3.-12.5. ja 1.6.-31.12.2012 väliseksi ajaksi. Neuvostolle annettiin tiedoksi Marja Rajaniemen valinta nuorisotyönohjaajan sijaiseksi ajalle 10.4.2012-13.2.2013.

Kirkkoneuvosto päätti tehdä metsästysvuokrasopimuksen vastikkeetta seurakunnan Pohjankylässä omistamien metsätilojen osalta Kalajoen Metsästysyhdistys ry:n kanssa.