Lasten kauneimmat Pääsiäislaulut Kalajoen kirkossa

Palmusunnuntaina soivat lasten kauneimmat Pääsiäislaulut Kalajoen kirkossa. Ohjelmassa on seurakunnan lapsikuoron esittämiä lauluja, yhteislauluja ja instrumentaalimusiikkia. Soitinmusiikista vastaavat Heikkilän pojat; Alex ja Jeremias trumpeteilla ja Juho alttosaksofonilla. Pojat ovat Ylivieskan seudun musiikkiopiston oppilaita, ja heitä opettavat Markus Seppälä (trumpetti) ja Gabor Fodor (alttosaksofoni). Tilaisuudessa kuulemme myös musiikkiopiston kanteletyttöjen esittämää musiikkia. Kanteleensoittajia opettaa Riikka Ylikotila.

Tilaisuuden juontaa kappalainen Suvi Lehtimäki ja säestyksistä ja lapsikuoron johtamisesta vastaa kanttori Heidi Huhtala. Tervetuloa koko perheellä laulamaan, kuuntelemaan ja valmistautumaan Pääsiäiseen.