Pääsiäisen aika Kalajoen, Himangan ja Raution kirkoissa

Pääsiäisen aika Kalajoen kirkossa
Palmusunnuntain perhekirkko 1.4. klo 10 Kalajoen kirkossa, päiväkerholaiset laulavat, lit. Ilpo Parviainen, saarna Terho Hämeenkorpi, Emmi Nikula huilu.
Lasten kauneimmat Pääsiäislaulut palmusunnuntaina 1.4 klo 15 kirkossa, Lapsikuoron lauluja, Heikkilän vaskipoikien ja musiikkiopiston kanteletyttöjen musiikkiesityksiä sekä yhteislauluja, juonto Suvi Lehtimäki, kanttorina Heidi Huhtala. Tervetuloa koko perheellä.
Hiljaisen viikon iltakirkko ma 2.4. klo 19 kirkossa, lit. Hämeenkorpi, puhe Aimo Hautamäki, Johannes Nikula laulu, rauhanyhdistys.
Hiljaisen viikon iltakirkko ti 3.4.klo 19 kirkossa lit. Terho Hämeenkorpi, puhe Veli Siljander, kanttori Veli Ainali ja Iktys-kvartetti.
Lasten pääsiäiskirkko ke 4.4. klo 9.30 Kalajoen kirkossa
Hiljaisen viikon iltakirkko ke 4.4. Klo 19, Löytyn mieslaulajat Ylivieskasta, yhteislauluja, hartauspuhe Jukka Kesola.
Kiirastorstain messu to 5.4. klo 19 Suvi Lehtimäki, Fermaatti nuorisokuoro, joht. Soili Autio
Pitkäperjantain jumalanpalvelus pe 6.4. Klo 15 kirkossa, Jukka Kesola, Kirkkokuoro, Tapio Hirvi, sello.
Kokkomessu la 7.4.Klo 18 kirkossa, Suvi Lehtimäki, Mieskuoro. Messun jälkeen seurakunnan pääsiäiskokko seuriksen takana, makkara- ja mehutarjoilu
Pääsiäispäivän jumalanpalvelus su 8.4. Klo 10 kirkossa, Ilpo Parviainen, Kirkkokuoro
Pääsiäiskonsertti I Pääsiäispäivänä 8.4 klo 14 kirkossa. Nivalan kanttori, musiikkipedagogi Anu Rautio laulu jaTaisia Sokolova piano. Ohjelma 5 euroa seurakunnan musiikkityölle.
2. Pääsiäispäivän messuMa 9.4. Klo 10 kirkossa, Terho Hämeenkorpi.

Pääsiäisen aika Himangan kirkossa
Palmusunnuntain perhekirkko su 1.4. Klo 10, Jorma Puhakka, Teija Orjala, lapsikuoro, Eija ja lapset.
"Käy yrttitarhasta polku"- Runon ja musiikin ilta su 1.4. klo 19 Himangan kirkossa, Päivi Alho, laulu, kirkkokuoro, Teija Orjala.
Hiljaisen viikon hartaus ma 2.4. Klo 19, Jorma Puhakka, Teija Orjala.
Hiljaisen viikon hartaus ti 3.4. Klo 19, Olavi Palovaara, Teija Orjala, Johannes Nikula, laulu.
Lasten pääsiäishartaus ke 4.4. Klo 9.30.
Hiljaisen viikon hartaus ke 4.4. Klo 19 Jorma Puhakka, Teija Orjala, Chorus Vallis.
Kiirastorstain messu to 5.4. Klo 19, Jorma Puhakka, Teija Orjala.
Jeesuksen kuolinhetken jumalanpalvelus pe 6.4. Klo 15, Olavi Palovaara, Teija Orjala.
Pääsiäispäivän messu su 8.4. Klo 10, Jorma Puhakka, Teija Orjala, Kirkkokuoro.
LISÄKSI
Toisen pääsiäispäivän jumalanpalvelus ma 9.4. Klo 10 Pernun hiihtomajalla, Jorma Puhakka, Teija Orjala.
Pitkäperjantain seurat 6.4. Klo 19 Pahkalan seuratuvalla, Reino Heikkilä.
Pitkäperjantain Ristinjuhla 6.4. Klo 19 Hillilän rukoushuoneella, Erkki ja Anna-Maija Kujala, Esko Hautamäki, säestys Yngve Nyberg.

Pääsiäisen aika Raution kirkossa
Palmusunnuntain perhekirkko 1.4.2012 klo 12 Raution kirkossa, Terho Hämeenkorpi, päiväkerholaiset laulavat
Ahtisaarna ma 2.4. Klo 19, Yrjö Koskimäki.
Hiljaisen viikon iltakirkko ti 3.4. Klo 19, Ilpo Parviainen.
Ahtisaarna ke 4.4. Klo 19, Jukka Malinen.
Kiirastorstain messu to 5.4. Klo 19, Terho Hämeenkorpi, Tapio Hirvi, sello.
Pitkäperjantain jumalanpalvelus 6.4. Klo 13, Jukka Kesola, Kirkkokuoro
Pääsiäispäivän jumalanpalvelus su 8.4. Klo 12, Ilpo Parviainen.