Keittiö K18 -kurssi nuorille

TI 17.4. & TO 19.4. klo 16-19 Merenojan koulun kotitalousluokassa

Omaan kotiin muuttaminen tuo tullessaan monia yllätyksiä.

Ruokaan menee hämmästyttävän paljon rahaa.

Siksi kannattaa opetella valmistamaan muutamia hyviä ja helppoja ruokia, jotka eivät maksa paljon.

Marttojen Keittiö K18 –kurssilla tehdään yhdessä ruokaa. Samalla vaihdetaan ajatuksia oman kodin hoitamisesta, kuten mitä ruokakaapissa on hyvä olla, millaisia työvälineitä kotikokki tarvitsee, mitä ruoka maksaa ja millaisia vakuutuksia omaan kotiin muuttavalla on hyvä olla? Kokkauskerran päätteeksi herkutellaan yhdessä valmistetun aterian ääressä.

Kurssi on osallistujille ilmainen ja kurssin käyvät saavat Marttojen Penninvenyttäjän keittokirjan. Kurssille ilmoittautuminen viimeistään ke 11.4. sähköpostitse hanne.konttila (etunimi.sukunimi@evl.fi). Ilmoita samalla mahdolliset ruoka-aineallergiat. Kurssi järjestetään, jos osallistujia on vähintään 6 ja kurssille mahtuu enintään 14.