Ridanpäät äitienpäivän jumalanpalveluksessa - Lähetyslounas seurakuntakodissa

Äitienpäivän jumalanpalvelus su 13.5. klo 10 Kalajoen kirkossa. Liturgian toimittaa Ilpo Parviainen ja saarnan pitää nimikkolähetti Jukka Ridanpää. Lapsikuoro ja Lea Ridanpää avustavat.

Jumalanpalveluksen jälkeen on klo 11-14 Äitienpäivälounas seurakuntakodissa. Menuna on kermassa haudutetut broilerin rintafileet, mustaherukkahyytelö, keitetyt perunat/riisi, hedelmäinen itusalaatti, hyytelöity porkkanaraaste, vihersalaatti, tomaattisilakat, leivät, levitteet, juomat, täytekakkukahvit, laktoositon, gluteeniton ja maidoton vaihtoehto. Hinta 15,-/hlö, 40,-/perhe, 5,-/kouluik., alle kouluik. ilmaiseksi. Ugandalaisten naisten tekemiä helmiä myynnissä, tuotto lähetystyölle.