Uutiset - Kalajoen seurakunta

Kalajoen seurakunnalle ylijäämäinen tilinpäätös

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta:

Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle vuoden 2011 toimintakertomuksen hyväksymistä ja tilinpäätöksen vahvistamista. Poistojen ja tilinpäätössiirtojen jälkeentilikauden tulokseksi muodostui 228.270 euroa ylijäämää. Verotulokertymä oli 2.428.404,86euroa, josta ansio- ja pääomaverotuloja 2.166.641 euroa ja yhteisöverotuloja 261.763 euroa.  Verotulot nousivatedellisvuoteen verrattuna 7,5 %. Metsätalouden tuotot olivat 229.966,82euroa. Toimintakulut olivat 2.620.153 euroa, nousua edelliseen vuoteen 3,5 %, ja vuosikate 212.755 euroa.

Seurakunnan kesätyöntekijöiksi valittiin edellisessä kokouksessa valittujen lisäksi Himangan hautausmaalle kolmen viikon jaksoihin: Juuso Haapala, Ville Harmaala, Sofia Lukkarila, Sofia Porkamaa, Petra Tuorila, Tuukka Tuorila ja varalle Minna Anttila ja Ville Yrjänä; Raution hautausmaalle Jarno Rantala ja Viena Hanhisuanto sekä Kalajoen hautausmaille Antti Mantila ja Veli-Pekka Sukkala kolmen kuukauden ajaksi, Arla Kärkinen, Juuli Kärkinen, Hannu Lapinoja, Helli Santapakka yhden kuukauden ajaksi, Valtteri Isopahkala, Teemu Liias, Iina Rahkola, Helmi Saksholm kahden viikon ajaksi.