Uutiset - Kalajoen seurakunta

Seurakunta palaa Jokelaan

Kalajoen seurakunnan toimistot palaavat evakkotauon jälkeen remontoituun ja uudistuneeseen Jokelan pappilaan juhannuksen jälkeen. Myös aikaisemmin seurakuntakodilla toiminut diakoniatoimisto muuttaa nyt Jokelan pappilan tiloihin. Seurakuntakodille jäävät edelleen lapsi- ja nuorisotyön tilat ja toimistot. Kalajoen kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto ovat kiinnimuuton vuoksi torstaina 21.6. sekä maanantaina ja tiistaina 25. – 26.6. Himangan seurakuntatoimisto on auki noina päivinä klo 9-14.