TULE VAPAAEHTOISEKSI SATAMAKIRKKOTYÖHÖN!

Kalajoen satamaan ollaan perustamassa omaa satamakirkkoa. Toimintaan tarvitaan useita vapaaehtoisia, jotka vastaavat kirkon aukiolosta, kanttiinin hoidosta ja joilla on valmiuksia kohdata merenkulkijoita, raskaan liikenteen kuljettajia  ja muita satamassa työskenteleviä heidän arjessaan.

Vapaaehtoistyöntekijöille Kalajoen seurakunnassa järjestetään koulutus, josta vastaavat Suomen Merimieskirkko ry ja Kalajoen seurakunta. Koulutuksen ensimmäinen osa on 25.-26.8. ja jälkimmäinen   1.-2.9. Koulutus järjestetään Jokelan pappilassa, Kalajoen satamassa ja srk-kodilla.

Koulutuksesta antaa lisätietoja Suvi Lehtimäki puh. 044 7229 002, suvi.lehtimaki@evl.fi ja koulutukseen voi ilmoittautua Kalajoen khranvirastoon puh. 08-464 0530. Ilmoittautuminen 20.8.mennessä. Tervetuloa mukaan koko rovastikunnan alueelta!