Syysseurat ”Jotta olisimme yhtä”

7.-9.9. Kalajoen Kr. Opistolla.
Pe 7.9. klo 20 Nuortenilta: Eeva Pouke bibliodraama, Mika Syväniemi.
La 8.9. klo 13 Tervetuloa syysseuroihin, Sirpa Bergman, Niko Rantanen; klo 13.15 ”Toivoa on” -raamattutunti Reino Junttila; klo 14.30 ”Lähdetään kalaan” -bibliodraama lapsille ja perheille, Eeva Pouke, Jorma Räisänen; klo 14.30 Lähetysaiheisia Matkalauluja, juonto ja puhe Väinö Simojoki, säestys Veli Ainali; klo 16 ”Yhdistä meidät palvelemaan”, Jenni Siljander, Alpo Pennanen, juonto Elina Lindelä, säestys Veli Ainali; klo 18 ”Kristus meissä” -raamattutunti Mika Pouke; klo 19 Yhteydenilta, Martti Peräaho, Tiina Kauppinen, Anu ja Toni Halunen, juonto Sirpa Bergman, musiikki Mika Syväniemi & bändi, rukouspalvelua.
Su 9.9. klo 9 Aamun sana, Martti Vainionkulma; klo 10 Messu Kalajoen kirkossa, saarna Niko Rantanen; klo 12.30 Lähetysjuhla "Jotta olisimme yhtä”, Väinö Simojoki, Arja Tolonen, musiikki ja säestys Emmi-Lotta Vuollo, juonto Martti Vainionkulma.
Samaan aikaan Syysseurojen kanssa 7-14 - vuotiaiden tyttöjen ja poikien toimintapäivät.