Huilia ja pakanajuhlaa lähetystyössä

Lähettäjät eli vapaaehtoiset, lähtekääpä hetkeksi huilaamaan! Tiistaina 9.10. klo 18. on Vapaaehtoisten ilta Vääräjoen Elämystilalla Rautiossa. Ohjelmassa ruokailu ja kahvit sekä mukavaa yhdessäoloa, kanssamme alavieskalaisia, kirkkoherra Eija Nivala ja Israelin lähetti Eeva Pouke. Linja-auto lähtee Kalajoen seurakuntakodilta klo 17.30. Ilmoittautumiset Anna-Maijalle p. 044-7229023.

Lähetyspiiri Päiväpakanat viettää 30-vuotisjuhlavuotta. Torstaina 11.10. klo 12 Kalajoen seurakuntakodissa vietetään juhlahetkeä, joka alkaa ruokailulla. Kaikki ovat tervetulleita sekä juhlaan että arkitoimintaan! Mukana on myös mm. Juhani Kajava, Veli Ainali laulajineen, Jukka Kesola sekä vieraita Kalajoen yläjuoksulta.

Samalla viikolla voit vielä käydä Plassin markkinoilla lättykahveilla lähetysteltalla.

Rautiossa Juttutuvalla pidetään myyjäiset to 25.10. klo 18. Himangalla Lähetyksen lokakuu päättyy Medialähetysjärjestö Sansan työntekijän Matti Korpiahon vierailuun su 28.10. Käsityökahvilat ovat auki joka toinen viikko Kalajoella, Rautiossa ja Himangalla. Joulumyyjäisiin tarvitaan myytävää, arpavoittoja, ostajia. Ja joulumyyjäisiä taas tarvitaan siksi, että ihminen lähellä ja kaukana voisi paremmin!