Kokkausiltoja maahanmuuttaneille Kalajoella

Martat ja Kalajoen seurakunta järjestävät marraskuussa kolme kokkausiltaa maahanmuuttaneille. Ensimmäisessä illassa 7.11. kokataan suomalaista ruokaa ja täytekakkuja. Toisessa ja kolmannessa illassa 19. ja 20.11. kokkaillaan suomalaisen ruuan lisäksi perinteistä pullaa ja joululeivonnaisia. Opettajana on Airi Syrjälä Martoista. Kokkailun päätteeksi nautitaan yhdessä valmistettua ruokaa. Kokkausillat pidetään Kalajoen seurakuntakodilla ja ne ovat osallistujille ilmaisia.

Iltoihin ilmoittautumiset 1.11 mennessä diakonissa Ulla Ketoselle p. 0447229006. Mukaan kumpaankin iltaan mahtuu 10 henkilöä.