Hietalan pappila myynnissä

Kalajoen seurakunta myy historiallisen

Hietalan pappilan

Rakennus sijaitsee Etelänkylällä asemakaavan mukaisella 4514 m2 suuruisella luonnonkauniilla jokinäkymän omaavalla tontilla. Rakennus on ollut jatkuvasti asumiskäytössä.

Pappilarakennus on rakennettu 1826 ja on rungoltaan järeistä hyväkuntoisista hirsistä rakennettu ja sisustukseltaan nykyaikainen ja hyväkuntoinen. Kellarikerros on betonirakenteinen ja myöhemmin rakennettu. Asuinkerroksen pinta-ala on n. 160 m2. Kellarikerros on kokonaan käytössä. Tontilla on rakennusoikeutta käyttämättä n. 200 m2.

Lisätietoja antaa talouspäällikkö Liisa Ukonaho p. 044-7229020. Pappilaa esittelee ins. Aarne Nikula p. 0400-802796.

Kirjalliset tarjoukset pyydetään jättämään Kalajoen seurakunnalle os. Plassintie 2,  85100 Kalajoki, viimeistään 30.11.2012 mennessä.