Kadonneita syysistutuksia hautausmaalla

Jos omaisenne haudalta on kadonnut syysistutuksia, pyydämme ottamaan yhteyttä suntio Tuomas Savelaan, puh. 044 7229 010, tai kirkkoherranvirastoon, puh.(08) 464 0530. Ei ole tapahtunut tahallista laiminlyöntiä eikä ilkivaltaa, vaan kyse on inhimillisestä erehdyksestä, joka on sattunut kun hautoja on saatettu kuntoon pyhäinpäivää varten.  Kyseiset haudat kunnostetaan seurakunnan toimesta ja kustannuksella täysin entiselleen. Seurakunta pyytää vilpittömästi  anteeksi  jokaiselta jota asia koskee.