Jari Sillanpään konsertista

Jari Sillanpään sunnuntai-iltainen konsertti on herättänyt paljon positiivista palautetta mukana olleilta ihmisiltä, mutta myös kielteistä palautetta joiltakin, jotka saivat huonon istumapaikan tai joutuivat seisomaan. Konserttia ei järjestänyt Kalajoen seurakunta, vaan ohjelmatoimisto Action Show Oy. Kalajoen seurakunta ei saanut konsertista tuloja, vaan halusi tarjota kirkon korkealaatuisen konsertin esiintymispaikaksi.  Konserttiin tulijoiden on täytynyt kuitenkin jo etukäteen tiedostaa, etteivät kirkon penkkipaikat ole samanarvoisia. Osa niistä on lehterillä ja katveissa, joissa näkyvyys ja kuuluvuus eivät ole parhaat mahdolliset. Toivomme kuitenkin että konsertin välittämä lämpö ja joulumieli olisivat jääneet illasta päällimmäisiksi tunteiksi.