Uutiset - Kalajoen seurakunta

Hietalan pappilasta ei tarpeeksi hyviä ostotarjouksia

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta:

Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvosto hylkäsi molemmat Hietalan pappilasta saadut ostotarjoukset liian alhaisina ja päätti asettaa pappilan uudestaan myyntiin huhtikuussa 2013.

Diakonissa-sairaanhoitaja AMK Marianne Joensuu valittiin Kalajoen seurakunnan osa-aikaiseen (50 %) ja ensi toukokuun loppuun saakka kestävään määräaikaiseen diakonian virkaan siten, että hän ottaa viran vastaan 1.1.2013 lukien.

Kirkkoneuvosto valitsi tarjousten perusteella Jokilaaksojen Työterveys Oy:n Kalajoen seurakunnan työterveyspalvelujen toimittajaksi 1.1.2013 lukien toistaiseksi.

Neuvosto hyväksyi vuoden 2013 talousarvion sekä talous- ja toimintasuunnitelman vuosille 2013-2015 keskiviikkona 19.12. kokoontuvalle kirkkovaltuustolle vahvistettavaksi.

Kirkkoneuvosto myönsi luvan enintään 300.000 euron tilapäisen lainan nostoon maksuvalmiuden turvaamiseksi joulukuun 2012-vuoden 2013 loppuun saakka.