Helmikuun menovinkit

Ainutkertainen - Naistenpäivät 8.-10.2. Kalajoen Kristillisellä Opistolla. Ruokailujen vuoksi toivotaan ennakkoilmoittautumista Opiston toimistoon 08 4639200 tai toimisto@kkro.fi. Katso ohjelma www.kkro.fi.

Maahanmuuttaneiden ilta ti 12.2. klo 17 Kalajoen seurakuntakodilla, laskiaistiistai hernekeiton, rieskan, laskiaispullan ja talvilaulujen merkeissä, Marianne Joensuun opettaa, pieniä kilpailuja, joissa kivat palkinnot, pulkanvetokisa, mäenlaskukisa, ilta on ilmainen.

Aikuisten naisten keskustelupiiri ke 13.2. klo 12 Oikoksessa Kalajoen seurakuntakodilla, lisätietoja Suvi Lehtimäki p. 044-7229002.

Kunnon viikonloppu Kalajoella 22.-24.2. haluaa antaa mahdollisuuden itsestä huolehtimiseen ja lepoon. Paikat täytetään varausjärjestyksessä toimisto@kkro.fi tai 08 4639200 tai sähköisesti verkossa www.kkro.fi.