Kalajoelta Tansaniaan kesäkuussa 2014

Kalajoen Kristillinen Opisto, Suomen Lähetysseura ja Kalajoen seurakunta ovat tekemässä yhteistä matkaa Tansaniaan kesäkuussa 2014. Matka on kaikenikäisille avoin, mutta vain reissuun mennessä täysi-ikäisyyden saavuttaneet voivat lähteä mukaan ilman huoltajaa. Matka kestää 10 päivää ja maksaa 2200-2400 euroa hengeltä.

Koskapa matkan hinta on suhteellisen korkea, on mukaan lähtevillä nuorilla ja nuorilla aikuisilla mahdollisuus osallistua yhteiseen varainhankintakampanjaan ja ryhmäytymiseen. Tällä tavoin kenenkään ei tarvitse pelätä olevansa ryhmässä yksin. Tansanian reissun ja varainhankinnan lisäinfoa on saatavilla Kalajoen kristillisellä opistolla torstaina 21.3. kello 19. Jos reissu kiinnostaa, niin ilmianna itsesi Hannelle p 0447229009 ennen tuota 21.3. Nyt siis vielä pelkkä kiinnostus asiaan riittää, seuraavalla kierroksella kysellään jo sitovia ilmoittautumisia.