Yhteisvastuuta sanoin ja sävelin Kalajoen kirkossa

Käsissäsi sydämesi jäljet

Sunnuntai-iltana 17.3. klo 18 Kalajoen kirkossa soivat sävel ja sanat Yhteisvastuun hyväksi.

Musiikeista tilaisuudessa vastaavat Ylivieskan Seudun Musiikkiopistonoppilaat. Kuulemme pianisti Anna KurikkalanS. Schytten Lehmuksen alla-kappaleen sekä barokkiajan helmiä kuten F.M. Veracinin LargonSalla Sorvari, viulu, tulkitsemana, A. Corellin: Gavotta & SarabandeHermanni Hentunen, pasuuna, soittamana sekä Emmi Nikulan, huilu, esittämänä Chr. W. Gluckiniki-ihanan Melodian.  Kauniin C. Saint-Saensin Joutsen-kappaleen soittaa puolestaan KonstaKauppinen sellollaan. Illan ohjelmassa saamme kuulla myös klarinettitrion esityksen sekä IlpoParviaisenlaulua. Säestyksistä vastaa kanttori Tiina Ylimäki.

Sanoista saamme nauttia yhteislaulujen muodossa. Lisäksi kuulemme runoja, joiden sisältö tuo esille yhteisvastuun yksinäinen vanhuus -teemaa,. ”Sinulla rakkauden kädet. Työtä tehneet, kovia kokeneet, paljon puuhanneet. Käsissäsi sydämesi jäljet.”