Aurinkomme ylösnousi - pääsiäiskonsertti Raution kirkossa

Rautiolaisen Leonard Typön virsi on pääsiäiskonsertin teemana Raution kirkossa 2. pääsiäispäivänä klo 14. Konsertin ohjelmisto koostuu virsistä, hengellisistä lauluista ja kansanmusiikki-tyylisistä soittokappaleista. Raution mieskuoro esittää tilaisuudessa kuorolaulua. Kappeliorkesteria avustaa Raution mieskuoron lisäksi myös ylivieskalainen eläkeläisten kuoro Ikivihreät. Iltapäivän musiikkihetkessä saa myös yleisö osallistua virsilauluun.

Täyttyykö Raution kirkko? Se nähdään 1.päivänä huhtikuuta. Kysymys ei ole kuitenkaan mistään aprillipilasta. Soittajat ja laulajat toivovat kirkon täyttyvän. Se olisi heille paras kiitos vaivannäöstä.