Hengen Uudistus –tilaisuuksia Himangalla ja Kalajoella

Kesällä 2014 elokuun ensimmäinen viikonloppu on Kalajoella varattu Hengen Uudistus kirkossamme  kesätapahtumalle. Himangan ja Kalajoen kirkoissa 28. ja 29.4. pidettävissä iltatilaisuuksissa vierailevat Paavo ja Anja Korteniemi sekä Kari Kourilehto kulkevat Suomessa Hengen Uudistus kirkossamme julistajina.

Kari Kourilehto on varatuomari Espoosta, teologit Anja ja Paavo Korteniemi asuvat Pellossa. Heitä kaikkia yhdistää tornionlaaksolainen syntyperä sekä luottamus Jumalan mahdollisuuksiin niin parantumisen kuin pelastumisen merkeissä. He korostavat luottamusta Jumalan voimaan, joka tekee mahdottoman mahdolliseksi.

Anja ja Paavo Korteniemi ovat tehneet pitkän päivätyön opettajana ja pappina pohjoisessa, kun taas Kari Kourilehto on kokenut Jumalan armahtavan ja parantavan voiman henkilökohtaisesti viisi vuotta sitten. Eläkeläisinä heillä on tärkeä tehtävä julistaa ja opettaa Jumalan sanan mukaisesti toivoa ja uudistumista.

Sanan ja rukouksen ilta sunnuntaina 28.4. klo 19 Himangan kirkossa, Paavo ja Anja Korteniemi, Kari Kourilehto, Jorma Puhakka, Teija Orjala ja Juha Siermala.

Jumala kuulee -ilta maanantaina 29.4. klo 19 Kalajoen kirkossa, Korteniemet, Kourilehto, Puhakka ja Ylistysryhmä Esirukousta ja sielunhoitoa molemmissa tilaisuuksissa.

Kari Kourilehto, Anja ja Paavo Korteniemi ovat valmiina palvelukseen