Uutiset - Kalajoen seurakunta

Kalajoen seurakunnan kesätyöntekijät valittu

Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi seurakunnan kesätyöntekijät. Himangan hautausmaalle palkataan kesätyöntekijäksi Vesa Pahkala touko-syyskuun ajaksi. Lisäksi Himangan hautausmaalle valitaan kolmen viikon jaksolle Terhi Kivelä, Henri Peltola, Maria Sivonen, Tuomas Porkamaa, Anni Yrjänä ja Jaakko Iso-oja. Varahenkilöiksi valitaan Karoliina Nikkari, Satu Tapio, Tero Hukka ja Santeri Lahti. Kalajoen ja Raution hautausmaille palkataan touko-syyskuun ajaksi Aira Mantila, Helli Santapakka, touko-elokuun ajaksi Antti Mantila, heinä-syyskuun ajalle Juho Sillanpää ja kesäkuun puolivälistä heinäkuun loppuun Arla Kärkinen sekä kahden viikon jaksoihin henkilöt: Iina Rahkola, Anni Kärjä, Lauri Kauppila ja Georgi Dimitrov. Heille varahenkilöiksi valitaan Tuomas Impiö, Matias Kauro, Joonas Rantala ja Meri-Tuuli Hietala.

Kirkkoneuvosto päätti myydä Pohjankylästä 3430 kuutiometrin kuusitukkivaltaisen leimikon parhaan tarjouksen tehneelle Junnikkala Oy:lle.

Oulun hiippakunnan tuomiokapituli on pyytänyt Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvostoa ilmoittamaan tuomiokapitulille lyhyesti seurakunnan erityisistä tarpeista nousevat kirkkoherran viran tehtävät Kalajoen seurakunnan kirkkoherran viran haettavaksi julistamista varten. Kirkkoneuvosto päätti ilmoittaa tuomiokapitulille, että Kalajoen seurakunnan kirkkoherran viran tehtävien hoitamisessa korostetaan yhteistyökykyä ja osaamista talous- ja henkilöstöhallinnossa sekä muutosjohtamisessa..