Koulutus uusille Satamakirkon vapaaehtoisille

Haluatko tutustua vieraisiin kulttuureihin ja tavata uusia ihmisiä ilman että tarvitsee matkustaa ulkomaille? Silloin Satamakirkon vapaaehtoistyö on sinua varten. Satamakirkossa kohtaat jännittäviä ihmisiä työnsä ääressä, saat uusia ystäviä ja ennen kaikkea - teet työtä jolla on merkitystä! Kalajoen Satamakirkko on toiminut lähes vuoden ja on osoittanut tarpeellisuutensa huolehtimalla satamaamme tulevien laivojen miehistöjen sosiaalisesta, henkisestä ja hengellisestä auttamisesta. Liity reippaaseen vapaaehtoisjoukkoon. Koulutus uusille vapaaehtoisille on Kalajoen Satamakirkossa 21.-22.9. Koulutus on ilmainen ja sen toteuttavat Kalajoen Seurakunta, Raahen Merimieskirkko, Kalajoen Sataman väki- sekä jo työssä olevat vapaaehtoiset.

Tule mukaan. SInua tarvitaan! Ilmoittaudu Suville 18.9. mennessä, puh. 044 7229 002.