Uutiset - Kalajoen seurakunta

Kalajoen kirkkoherranvaali 2. helmikuuta

Oulun hiippakunnan tuomiokapituli määräsi 17.10. kokouksessaan Kalajoen seurakunnan kirkkoherranvaalin suorittamiseksi vaalisijoille asetetut toimittamaan päiväjumalanpalveluksen Kalajoen kirkossa seuraavasti:

I vaalisijalla oleva Jalasjärven seurakunnan kirkkoherra Kari Antero Lauri sunnuntaina 12.1.2014 klo 10,
II vaalisijalla oleva Alavieskan seurakunnan kirkkoherra Eija Hannele Nivala sunnuntaina 19.1.2014 klo 10.

Kalajoen seurakunnan kirkkoherranvaali määrättiin toimitettavaksi Kalajoen kirkossa siten, että se alkaa sunnuntaina 2.2.2014 klo 10 pidettävän jumalanpalveluksen jälkeen ja jatkuu siten kuin vaalilautakunta siitä omalla kuulutuksellaan tarkemmin ilmoittaa.

Ennakkoäänestys ja kotiäänestys toimitetaan Kalajoen seurakunnassa 27.–31.1.2014 klo 9-18 välisenä aikana vaalilautakunnan ilmoituksen mukaisesti.