Jumalanpalvelus Kalajoen jäähallissa

Jääkiekkokaukalossa on kaksi sinistä ja yksi punainen viiva. Jokaisessa pelissä noilla viivoilla on keskeinen merkitys. Pahinta on, jos ylität sinisen viivan ennen kiekkoa, koska silloin joudut paitsioon. Tuomari viheltää pilliin, peli katkeaa ja aloitus siirtyy keskialueelle.
Ensi sunnuntaina 9.2. klo 12 Kalajoen jäähallissa pidetään jumalanpalvelus, jossa kaikki ovat samalla viivalla. Paitsioita ei vihelletä, eikä jäähyjä anneta. Ja kun tuomarina on Jumala, käy armo oikeudesta ja jokainen on voittaja. Jumalanpalveluksessa saarnaa Kalajoen kirkkoherra Rauli Junttila ja liturgian toimittaa Pyhäjoen kirkkoherra Jukka Malinen. Kanttorina on Heidi Huhtala ja musiikissa avustaa Mieskuoro. Tervetuloa jäähallin jumalanpalvelukseen!