”Laulu ystävälle” - Ystävänpäivän iltamusiikki Kalajoen seurakuntasalissa

Perjantaina 14.2. klo 19 Kalajoen seurakuntasalissa vietetään ystävien iltaa. Musiikkipainotteisessa illassa lauletaan ystävyyteen liittyviä yhteislauluja, lisäksi illassa esiintyvät Mieskuoro Heidi Huhtalan johdolla, lauluesityksiä kuullaan Martta Rahkolalta ja Terttu Kauppiselta, sekä Annukka Palolan ja Veli Ainalin tulkitsemana. Eedit Palola soittaa selloa ja Juha Kauppinen saksofonia, Illan juontaa Anna-Maija Pahkala ja iltahartauden pitää Ilpo Parviainen. Kahvirahan tuotto suunnataan yhteisvastuukeräykseen, jonka aiheena on tänä vuonna saattohoito. Tule, ja tuo ystäväsikin!