Paastonajan tiistai-illat Himangalla

Vuosittainen viiden paastonajan tiistai-illan sarja alkaa Himangan seurakuntakodilla 11.3. klo 19. Vierailijoita ovat kirkkoherra Peter Kankkonen (Kokkola), pastori Marko Huhtala Hengen Uudistus kirkossamme ry:stä, teol. tohtorit Teemu Kakkuri ja Lassi Kujanpää sekä pastori Peter Silfverberg (Kokkola) viikon välein. Aihe on kirkon kasvu; miksi toiset kirkot kasvavat, mitä kuuliaisuus Jeesuksen sanalle sekä rukouksen ja armolahjojen runsaus merkitsevät? Teol. tohtorit tuovat näköaloja evankelisen ja lestadiolaisen herätyksen tiimoilta. Kahvitarjoilu alkaa klo 18.30.

Tarkempi ohjelma tästä linkistä.