Uutiset - Kalajoen seurakunta

Toimistosihteerin määräaikainen tehtävä haettavana

Kalajoen seurakunnassa on haettavana määräaikainen

Toimistosihteerin tehtävä taloustoimistossa

Määräaika on 6 kk, aloitus sopimuksen mukaan. Tehtävänä ostolaskujen käsittely ja ostoreskontra, myyntilaskujen teko ja myyntireskontran hoito, kirjanpito ja muut toimistotyöt.  Käytettävät ohjelmistot ovat SAP-pohjaisia.  Palkka vaativuusryhmä 401 mukaan, täysi työaika 36,25 h/vko.

Edellytämme soveltuvaa alan koulutus ja arvostamme työkokemusta.

Hakemukset 23.4.2014 mennessä osoitteella Kalajoen seurakunta, Plassintie 2, 85100 Kalajoki tai s-postilla liisa.ukonaho@evl.fi. Hakemuksia ei palauteta.  Lisätietoja antaa talouspäällikkö Liisa ukonaho p 044 7229 020.