Ilosanomaa kirkkoilloissa

Elämän tarkoitus on jokaisen päämäärä, samoin jaksaminen sekä varma pohja eri ismien, kuoleman ja surun keskellä. Voisiko Jeesuksella olla vastaus? Näistä teemoista puhuvat rovastit Ari Juntunen ja Jorma PuhakkaHimangan kirkon Sanan ja rukouksen illassa sunnuntaina 27.4. klo 19 ja Kalajoen kirkossa Jumala kuulee – illassa maanantaina 28.4 klo 19. Musiikista vastaa Himangan kanttori Teija Orjala ja Ylistysryhmä Kalajoelta. Todistuspuheenvuoron pitää Anne Heikkilä Himangalta. Molempina iltoina on tarjolla esirukous- ja sielunhoitopalvelua.