Kuorojen kevätkonsertti Raution kirkossa

Raution kirkossa kuullaan sunnuntai-iltana 18.5 klo 19 kalajokisten ja rautiolaisten kuorojen yhteiskonsertti. Illassa esiintyy Kalajoen ja Raution kirkkokuorot, Kalajoen ja Raution mieskuorot, Raution lapsikuoro, sekä tänä keväänä perustettu projektimuotoinen kuoro. Kuoroja johtavat seurakunnan kanttorit Heidi Huhtala ja Annukka Palola sekä Rauno Kotiaho.

Illan ohjelmassa on keväisiä ja kesäisiä hengellisiä lauluja, sekä kaatuneitten muistopäivään liittyviä isänmaallisia lauluja mm. mieskuorojen tulkitsemana "Veteraanien iltahuuto". Kuorot kokoavat konsertin lopuksi voimansa ja laulavat suurkuorona "Soi kunniaksi Luojan" ja "Kiitos nyt Herran". Illan vapaaehtoinen ohjelmamaksu kerätään seurakunnan uuden flyygelin hankintaan.