Kalajoen rovastikunnassa hiippakuntamme lähetysjuhlat

Juustoa ja Jumalan sanaa on tarjolla Haapavedellä, jossa vietetään Oulun hiippakunnan lähetysjuhlia 5.-7.9. Lauantain ohjelmassa on mm. Eero Junkkaalan raamattutunti ”Sanan auralla, arkeologin kauhalla” sekä paneelikeskustelu kirkon missiosta teemalla ”Kirkko koskenlaskijana”. Paneelissa ovat mukana Eija Nivala, Antti Pentikäinen, Kari Ruotsalainen ja Eero Junkkaala sekä juontaja Mari Teinilä. Juhlissa on mukana useita ulkomaalaisia vieraita ja lähetystyöntekijöitä, mm. rovastikuntamme kasvatustyön nimikkolähetti Pia Pyhtilä sekä lähetysjärjestöjen edustajia. Piispa Samuel Salmi on mukana pääjuhlassa. Lapsille ja perheille sekä nuorille suunnatussa ohjelmassa on mm. Jukka Salmisen konsertti, Palmu ja Omenapuu –esitys sekä Bongaa elämä geo-kätköilyn tyyliin. Kalajoelta järjestetään linja-automatka juhlille, ilmoittaudu mukaan!

Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat Haapavedellä 5.-7.9., päiväretki juhlille la 6.9., Kalajoki seurakuntakoti klo 7.45, Himanka seurakuntakoti 8.10, Rautio Juttutupa 8.50, Haapavesi klo 10, matka kalajokisille ilmainen, tied. ja ilm. 044-7229023/lähetyssihteeri tai 08-4640530/kirkkoherranvirasto, ohjelma www.oulunhiippakunnanlahetysjuhlat.fi tai virastosta.