Jumalan rakkaus yllättää - Jumala kuulee -rukousilta kirkossa

Lena Levin, messiaaninen juutalainen Israelista, vierailee Jumala kuulee -rukousillassa Kalajoen kirkossa sunnuntaina 14.9.klo 18.

Aikoinaan Jumala johdatti Lenan Jerusalemissa Shalhevatjah -keskukseen, jossa hän kertoo kokeneensa Jumalan rakkauden. Leena liittyi seurakuntaan ja kouluttautui diakoniatyöhön. Nyt hän toimii johtajana Machaseh -järjestössä, joka tekee avustus- ja sielunhoitotyötä perheiden, holokaustivanhusten ja muiden avun tarpeessa olevien parissa.  Machaseh haluaa olla Israelissa ja Jerusalemissa Messiaan, Jeesuksen, jalkoina ja käsinä, tehden ja todistaen Jumalan rakkaudesta. Lena on myös muusikko, joka laulaa ja soittaa.

Lenan tulkkina on pastori Mika Pouke. Illassa puhuu myös Uusheräyksen toiminnanjohtaja Eeva Pouke. Musiikissa palvelee Lena Levin ja Kalajoen ylistysryhmä. Juontajana on lähetyssihteeri Anna-Maija Pahkala. Ilta päättyy esirukouspalveluun. Tilaisuuden järjestää Kalajoen seurakunta ja uusheräys.