Raskaan liikenteen tapahtuma ja tuomasmessu

Kalajoen seurakunnassa järjestetään lauantaina 13.9. Raskaan liikenteen tapahtuma. Seurakuntakodin pihalla on klo 12-15 raskaan kaluston näyttely, jossa on paljon suuria ja komeita menopelejä ihasteltavana. Rekkakyyditystä on tarjolla lapsille ja muillekin sitä haluaville. Konttikahviossa saa helpotusta kahvintuskaan.  Klo 13 ajotaidon MM-kisoihin matkalla oleva Rahtareiden joukkue antaa ajotaitonäytöksen. Klo 15 alkaa Kalajoen kirkossa tuomasmessu, jossa musiikista vastaa tuomaskuoro ja –bändi, Suvi Lehtimäki pitää liturgian ja saarnan. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kalajoen seurakunta, Suomen Kuljetus- ja Logistiikka Pohjois-Suomi, Rahtarit ry sekä Kalajoen kuorma-autoilijat. Tapahtuman tarkoitus on järjestää virkistystä raskaan liikenteen kuljettajille, mutta myös tehdä alaa tutuksi muille tiellä liikkujille, ja tämä kaikki kirkon sanoman puitteissa. Tule reippaasti mukaan!