Rauli lähtee – Kari saapuu

Kirkkoherra Rauli Junttilan läksiäisjuhlaa vietetään sunnuntaina 28.9. Kalajoen kirkossa ja seurakuntakodissa. Junttila toimittaa kirkossa pidettävän messun avustajinaan seurakunnan muu papisto, Kalajoen, Himangan ja Raution kirkkokuorot, lapsikuorot ja Kalajoen mieskuoro. Kanttorina on Annukka Palola ja urkurina Heidi Huhtala. Messun jälkeen on seurakuntakodissa ruokailu ja läksiäisjuhla.

Uusi kirkkoherra Kari Lauri aloittaa työt Kalajoella lokakuun alusta. Hän toimittaa messun sunnuntain 5.10. Kalajoen kirkossa, sunnuntaina 12.10. Himangan kirkossa ja illalla Raution kirkossa. Jokaisen messun jälkeen on kirkkokahvit seurakuntakodissa. Varsinaista tulojuhlaa vietetään 14.12. virkaan asettamisen yhteydessä.