Pyhäinpäivän iltamusiikkia Kalajoen ja Raution kirkoissa

Kalajoen ja Raution kirkoissa on pyhäinpäivänaattona 31.10. iltamusiikkitilaisuudet. Musiikkihetkien ohjelmassa on tuttuja ja kauniita sävelmiä pyhäinpäivän teemaan liittyen. Kalajoen kirkossa tilaisuus on klo 18 ja Raution kirkossa klo 20.

Iltamusiikeissa esiintyvät Kalajoen seurakunnan mieskuoro, solisteinaan Eeli ja Tomi Palola, laulu, Raution ja Kalajoen projektikuorot, Hanna-Riikka Kauppila, sello, Ari Sihvonen, saha, Esa Rahja ja Johannes Nikula, laulu ja kanttorit Annukka Palola, laulu ja Heidi Huhtala, urut ja piano.

Ohjelmassa on mm. Oskar Lindbergin "Vanha virsi Taalainmaan karjamajoilta", ruotsalainen kansansävelmä "Mun kotini taivaassa ihana on", kalajokisen Erkki Vakkurin "Muuttolinnut", Jaakko Löytyn "Pidä minusta kiinni" ja Ilmari Hannikaisen "Rauha".