Tapaninpäivän Suuri joulukonsertti 20 vuotta Kalajoen kirkossa

Suuri joulukonsertti 20 vuotta soi Kalajoen kirkossa tapaninpäivän iltana 26.12. klo 18. Esiintymässä ovat Kalajoen seurakunnan emerituskanttori Veli Ainali, sopraano Kristiina Nietula, trumpetisti Janne Nietula, Kalajoen seurakunnan kanttori Heidi Huhtala, Ainalin perhekuoro, Sekakuoro, Iktys-kvartetti, Kirkkokuoro ja Mieskuoro sekä yllätysvieraana oopperalaulaja, baritoni Jorma Hynninen.

Ohjelmassa on perinteistä ja uudempaakin joulun ajan musiikkia laulu-, kuoro- ja soitinesityksin. Säveltäjäniminä ovat muun muassa Bach, Hannikainen, Maasalo ja Collan. Uutuutena kuullaan Kimmo Hakolan säveltämä ja Jorma Hynnisen sanoittama ja laulama Puernatus in Betlehem. Konsertti huipentuu suurkuoron yhteisesityksiin, joita johtavat Veli Ainali ja Heidi Huhtala. Illan kolehti kerätään Kalajoen seurakunnan diakoniatyölle ja Kirkon Ulkomaanavulle.