Ystäväkerho kokoontuu

Kaikki ovat tervetulleita ystäväkerhoon ruokailun, hartauden ja yhteisen ohjelman merkeissä!
Kerhossa käyvät erityisesti eläkeläiset ja leskeksi jääneet.

Ystäväkerho kokoontuu kerran kuukaudessa Kalajoen seurakuntakodilla. Kevään ajat ovat:

To 22.1. klo 12 ruoka 6 e, Merja Gronoff kertoo eläkeikäisten palveluista Kalajoella, hartaus Ulla Ketonen.

To 19.2. klo 12 ruoka 6 e, Kalajoen paloaseman palomestari kertoo turvallisuusaiheista.

To 19.3. klo 12 ruoka 6 e,hartaus Ilpo Parviainen, kanttori Annukka laulattaa virsiä ja lauluja.

To 16.4. klo 12 ruoka 6 , kuntohoitaja Eija Pahkala vierailee kertomassa apuvälineistä, tasapainon tärkeydestä ja vetää tuolijumpan, hartaus Ulla Ketonen.

Järjestäjänä: Kalajoen seurakunta/diakoniatyö  Ulla Ketonen p.044 7229006