Uutiset - Kalajoen seurakunta

Kirkkoneuvoston alaisiin toimikuntiin jäsenet

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 22.1.2015

Kirkkoneuvosto valitsi edustajakseen Himangan kappelineuvostoon Jorma Tikkasen ja Raution kappelineuvostoon Leeni Rautakosken.

Rakennustoimikuntaan valittiin Aarne Nikula, Paavo Soukka, Hannu Niemelä, Marjaana Juola, Jouni Vuollet, Heikki Punkki, seurakuntamestari Tuomas Savela, talouspäällikkö ja khra Kari Lauri.

Aikuis- ja perhetyön toimikuntaanvalittiin Anu ja Jarkko Hyry, Annika ja Harri Heikkilä, Sanna ja Ville Peltola, Kauko ja Elina Erkkilä, Hilkka Koskela, Matti ja Erja Peltola, Tiinaliisa Pahikkala, kappalainen Suvi Lehtimäki.

Jumalanpalvelus- ja musiikkityön toimikuntaanvalittiin Esa Rahja, Johannes Nikula, Kauko Erkkilä, Markku Ojala, Soili Autio, Helena Polet, Paula Rautakoski, Kaisu Ala-Pöntiö, Olli Ainali, kanttorit Heidi Huhtala, Annukka Palola, Teija Orjala sekä khra Kari Lauri.

Lapsityön toimikuntaanvalittiin Tanja Mustonen, Marjaana Juola, Tarja Rahkola, Katja Hihnala, Marjo Märsylä, Pirkko Rahja  sekä seurakuntapastori Ilpo Parviainen ja lastenohjaajat Mari Siipo ja Elisa Kärjä.

Diakoniatyön toimikuntaan Kalajoki alueelle valittiin Päivi Valikainen,Ulla Alajoki, Riitta Tilvis, Maritta Ijäs, Maila Heikkilä, Leena Nikula, Johanna Annala, Siipola Pirkko, Rahja Kaisa sekä diakonissa Ulla Ketonen.

Lähetystyön toimikuntaan Kalajoen alueellevalittiin Margit Latukka, Eila Peltola, Seija Kamunen, Juha Heikkilä, Juha Nivala, Juha Siermala, Annikki Tavasti, Sinikka Korhonen, Marja Nuorala, Irene Siipo.

Myyjäistoimikuntaan Kalajoen alueellevalittiin Tuulikki Ainali, Ulla Alajoki, Pirkko Siipola, Anna-Liisa Rahja, Seija Kamunen, Sirkka Ryyti, Elsi Siipola, Annikki Tavasti, Riitta Tilvis, Marja-Leena Rahja.

Kalajoen kirkkoherranviraston uudet aukioloajat 2.2.2015 alkaen ovat ma-ke klo 9-14, to suljettu, pe klo 9-14 ja taloustoimisto ma-ke klo 9-13, to suljettu, pe klo 9-13 sekä Himangan seurakuntatoimisto ma klo 9-14 ja to klo 12-15.