Laulu ystävälle -ilta Kalajoen seurakuntasalissa

Torstaina 12.2. Kalajoen seurakuntasalissa vietetään ystävien iltaa. Tilaisuus järjestettiin viime vuonna ensimmäistä kertaa ja se sai hyvän vastaanoton. Toivomuksena oli, että tällainen ilta järjestetään uudemman kerran.

Musiikkipainotteisessa illassa lauletaan ystävyyteen liittyviä yhteislauluja. Mukana ovat esiintymässä Kalajoen kirkkokuoro kanttori Heidi Huhtalan johdolla, Palolan, Vasankarin ja Mustosen lapset esittävät laulu-, viulu- ja pianomusiikkia sekä kanttori Annukka Palola laulaa soolon. Lisäksi nuoret esittävät laulujen lomassa hauskoja sketsejä. Illan juontaa nuorisotyönohjaaja Hanne Konttila ja iltahartauden pitää seurakuntapastori Ilpo Parviainen. Kahvirahan tuotto menee Yhteisvastuukeräykseen, joka tukee vapaaehtoistyötä ja lasten koulutusta. Tule ja tuo ystäväsikin mukaan!