Neurokerho

Neurokerho neurologisia sairauksia sairastaville ja heidän läheisilleen

kokoontuu joka kuukauden toinen tiistai Kalajoen seurakuntakodilla klo 12-14.

Ti 13.1 Merja Gronoff kertoo eläkeikäisten  palveluista Kalajoella, hartaus Ulla Ketonen.

Ti 10.2 Kalajoen paloaseman palomestari kertoo turvallisuusasioista, hartaus Ulla Ketonen.

Ti 10.3 Muistihoitaja Krista Koivusipilä kertoo muistista ja ennaltaehkäisystä, hartaus Ulla Ketonen.

Ti 14.4 Kuntohoitaja Eija Pahkala vierailee kertomassa apuvälineistä, tasapainosta ja vetää tuolijumpan, hartaus Ulla Ketonen.

Ti 12.5 Hartaus ja ohjelmaa diakonissa Antti Härkönen.

Järjestäjänä: Kalajoen seurakunta/diakoniatyö  Ulla Ketonen p.044 7229006