Ilosanomapiiri

Vaikka Alfa-kurssi peruuntui tältä keväältä, esille on tullut tarvetta kokoontua yhdessä laulamaan, keskustelemaan, rukoilemaan ja saamaan hengellistä opetusta. Niinpä pidimme palaveria ja päätimme järjestää tänä keväänä kolme kokoontumista Ilosanomapiirin merkeissä yhteistyössä Alavieskan seurakunnan kanssa. Ilosanomapiirissä on tarjolla laulua, rukousta, hengellistä opetusta ja keskustelua sekä tietysti kahvit. Ilosanomapiiri on avoin kaikille ikään ja elämäntilanteeseen katsomatta. Ensimmäinen kokoontuminen on ma 16.2. klo 18.30 Alavieskan seurakuntakodilla. Tule rohkeasti mukaan ja tuo ystäväsikin! :)

Terkuin,
Hanne Konttila