Hae kesätöihin

Kalajoen seurakunnan Himangan, Kalajoen ja Raution hautausmaiden kesätyöpaikkoja voi hakea 1.4. klo 16 mennessä. Kesätyöntekijöitä tarvitaan pääosin hautausmaa- ja puistotöissä. Tehtäviin kuuluvat mm. nurmikonleikkuu, haravointi, kukkien kastelu ja lannoitus, kukkaistutusten perkaaminen ja hoitaminen yms. Työn kesto vähintään kolme viikkoa.

Hakulomake aukeaa tästä. Lomakkeen voi tulostaa ja palauttaa täytettynä Kalajoella seurakunnan kirkkoherranvirastoon, Plassintie 2 ja Himangalla seurakuntatoimistoon, Huhdantie 13. Hakulomakkeita on saatavilla myös näistä paikoista. Täytetyn lomakkeen voi lähettää myös skannattuna sähköpostin liitteenä osoitteeseen taloustoimisto.kalajokisrk(at)evl.fi.

Paikkoja voivat hakea tänä vuonna 16 vuotta täyttäneet - 18-vuotiaat nuoret.

Kalajoen kirkkoherranvirasto, Jokelan pappila, Plassintie 2, 85100 Kalajoki, avoinna ma-ke klo 9-14, to suljettu, pe klo 9-14.
Himangan seurakuntatoimisto, Huhdantie 13, 68100 Himanka, avoinna ma klo 9-14, to klo 12-15.