Raamatusta päähän - todistusaineistoa. Nuorten ja nuorten aikuisten (K16) raamattuviikonloppu

Voiko se Raamattu näinkin avautua? Bibliodraamaa, lattiakuvia ja musiikkiraamista – perinteistä opetusta unohtamatta. Tule ja sukella Raamatun ihmeisiin uusin silmin.

Nuorten ja nuorten aikuisten K16 Raamattuviikonlopun toteuttavat yhteistyössä Hengen Uudistus Kirkossamme ry, Kalajoen Kristillinen Opisto, Kalajoen seurakunta, Rauhan Sana ry ja Uusheräys ry. Opetuksesta ja leiripuuhailusta vastaavat mm. Jorma Aspegren, Marko Huhtala (Hengen Uudistus Kirkossamme ry:n toiminnanjohtaja), Eeva Pouke (Uusheräys ry:n toiminnanjohtaja), Hanne Konttila (Kalajoen seurakunnan nuorisotyönohjaaja), Tinja Halunen (Uusheräys ry:n nuorisosihteeri) ja Anna Lahtinen (Kalajoen Kristillisen Opiston ja Uusheräys ry:n nuorisosihteeri).

Ilmoittautuminen ja lisätiedustelut Opiston toimistoon 27.3.2015 mennessä. Klikkaa linkkiä!

Kalajoen Kristillinen Opisto puh. 08 4639 200 tai sposti toimisto@kkro.fi

Tapahtuma myös Facebookissa!