Kirkkoherranvirastoon haetaan toimistosihteeriä

Kalajoen seurakunta on kolmen kirkon seurakunta, jonka jäsenmäärä vuodenvaihteessa 2010 oli 11 467.
Kalajokeen kuuluvat Himangan ja Raution kappeliseurakunnat.

Kirkkoherranvirastoon haetaan
TOIMISTOSIHTEERIÄ

vakituiseen virkasuhteeseen 1.6.2011 alkaen. Virka tulee kuitenkin ottaa vastaan määräaikaisena 1.2.2011 alkaen toimistonhoitajan ja toimistosihteerin vuosilomien sijaisuuksien vuoksi.

Toimistosihteerin pääasiallinen tehtävä on avustaa jäsenrekisterinpidossa ja siihen liittyvässä asiakaspalvelussa, johon kuuluvat myös Himangan seurakuntatoimiston asiakaspalvelu kahtena päivänä viikossa.

Viran palkkaus määräytyy kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 402 mukaan. Valitun on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärinlausunto terveydentilastaan. Tehtävässä sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Tehtävä edellyttää soveltuvaa ammatillista koulutusta tai tutkintoa, tai vastaavaa ammatillista osaamista ja työkokemusta sekä riittävää perehtyneisyyttä automaattiseen tietojenkäsittelyyn. Työkokemus kirkon jäsentieto-/väestökirjanpitotehtävistä katsotaan eduksi. Kirkkoherranvirastossa käytetään Status Papinkirja-järjestelmää.

Kirjallinen hakemus ansioluetteloineen ja todistusjäljennöksineen (joita ei palauteta) tulee toimittaa 31.12.2010 klo 15.00 mennessä osoitteeseen Kalajoen seurakunta, Plassintie 2, 85100 KALAJOKI.

Kuoreen merkintä ”Toimistosihteeri”.

Lisätietoja tehtävästä antaa kirkkoherra Rauli Junttila puh. 044-7229000 ja toimistonhoitaja Paula Röyttä puh. 08-4640530.