Ruokailemalla hyvinvointia kaikille

Kevätpäiväntasauksen aikoihin valon ja pimeyden määrä maapallolla on suunnilleen sama kaikille. Suomen Lähetysseuran Tasauskeräys sopii tähän hetkeen, sillä se antaa mahdollisuuden tasata maapallon eriarvoisuutta ja parantaa kehitysmaiden vammaisten lasten tilannetta. Vammaiset lapset ovat kehitysmaissa yksi kaikkein heikoimmista ja haavoittuvimmista ihmisryhmistä. Tasauskeräysvarat suunnataan vammaisten lasten koulutukseen ja sitä tukevaan toimintaan, kuten apuvälineisiin, opettajiin ja koulukuljetuksiin. Käytännöllinen ja hyvälle maistuva mahdollisuus osallistua keräykseen on tulla tasauslounaalle 26.3. Kalajoen seurakuntakodille klo 11-13 välisenä aikana. Tarjolla: kalakeitto/lihakeitto, juusto, herkkukurkku, ohrapuuro, puolukkasoppa, kahvi. Hinta 8 euroa. Lisäksi pika-arpoja. Tuotto Suomen Lähetysseuran tasauskeräykseen.

Lisätietoa Tasaus-kampanjasta